Šláftruňk rudý 500ml Kitl
Kód: SI608Související produkty
Detailní popis produktu
Složení: révové víno červené, zahuštěný hroznový mošt, výtažky z bylin (11 ml ve 100ml nápoje: meduňka lékařská, konopí seté, oves setý, lípa obecná, citroník pomerančový sladký, mařinka vonná, magnolka čínská), aroma, zahušťovadlo: arabská guma z výronků stromů Acacia, konzervant: sorban draselný, antioxidant: oxid siřičitý.
Alergeny: oxid siřičitý, oves setý
Ostatní informace: Doplněk stravy.
Dávkování: 1 dávka 50-100ml večer, 1-2 hodiny před spaním.
Neobsahuje umělá barviva, sladidla ani řepný cukr, obsahuje siřičitany.
Obsah alkoholu 9,5% obj.
Skladujte v chladu a temnu. Bylinné výtažky sedimentují, případný zákal nebo pěna není na závadu a podtrhují přírodní charakter produktu. Před upotřebením protřepejte. Po otevření uchovejte při teplotě do 10°C a spotřebujte do 5 dnů.
Upozornění: Není určeno osobám mladším 18 let, těhotným a kojícím ženám. Uchovávejte mimo dosah dětí. Užíváte-li léky nebo jste nemocní, poraďte se s lékařem. Nepřekračujte doporučenou dávku. Stres a nespavost mohou být závažným problémem, v případě dlouhodobých nebo silných potíží kontaktujte svého lékaře nebo lékárníka. Nemůže být užíváno jako náhrada pestré stravy. Baleno v ochranné atmosféře dusíku.
Informace pro diabetiky: výrobek je možné v omezeném množství a po konzultaci s lékařem užívat diabetiky 1. i 2. typu, musí se ale započítat do denního příjmu energie.
Energetická hodnota 100ml nápoje je 326 kJ / 78 kcal.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie firmy Kitl se začala psát v roce 2005. Tehdy se nápad pomalu začal rodit v hlavě tvůrce myšlenky Jana Vokurky. Tehdy třicátník byl úspěšným Brand manažerem ve velké společnosti, ale ač měl našlápnuto k výborné kariéře, cítil, že to není ono. Stále přemýšlel o podnikání. Věděl, že když to nevyzkouší teď, neudělá to už nikdy.
V témže roce jel spolu se svou přítelkyní, dnes již manželkou, do Indonésie. Už tam hledal nápady, inspiraci. Obcházel tržiště, stánky, uličky a hledal. Inspirace se ale stále neobjevovala. Byla to nakonec jeho partnerka, která mu vnukla myšlenku vyrábět nápoje z bylinek a navíc podle regionálních receptur. Nejprve nápad zavrhl, ale postupně o něj začal více uvažovat a už po cestě z Indonésie věděl, kam se jeho podnikatelská dráha bude ubírat.
K první vyrobené dobrotě v lahvi však trvala ještě dva a půl roku dlouhá cesta. Nejprve si našel Jan Vokurka ke svému podnikání parťáky. S nápadem vyrazil za svými bývalými šéfy ze společnosti Soare sekt, Jindřichem Sobotou a Romanem Žďárským. S plánem a svou vizí je seznámil a především je jeho nápad zaujal. Právě totiž hledali, kam se dál v podnikání vrhnout, a tak přišel návrh Jana Vokurky ve správný okamžik. Protože měli všichni tři zkušenosti především s víny, rozhodli se pro výrobu bylinného vína s uklidňujícími účinky. Jenže, jak udělat, aby nebylo jen takové obyčejné? Tu se opět osvědčil nápad Vokurkovi partnerky, atak začala fáze procházení různých receptů, diskuze a teprve pak padlo rozhodnutí. Medicinální nápoje, to je to pravé!
Poctivě a ručně
První byl Kitl Šláftruňk . Hned první víkend se na jedné farmě prodalo sto lahví. Dobré znamení!
Zpočátku se vyrábělo ve skromných podmínkách, v jedné místnosti v centru Jablonce nad Nisou, kde pracovala jedna brigádnice. Postupně se rozrůstal provoz i počet produktů. Sortiment dnes kromě červeného a bílého Šláftruňku tvoří, povzbuzující Životabudič bez alkoholu, Meducínka medicinální sirup, Šumavské bylinné , Kitl Medovina a Zámečnická mast. Paletu nápojů doplňují Syroby – zázvorový, bezový, mátový, grepový, višňový a malinový . Vyráběné jsou z BIO surovin, zázvor se přiváží z Indonézie a černý bez si firma dokonce pěstuje ve vlastním sadu.
Chceme být efektivní a tak nám při výrobě pomáhá řada strojů. Přesto stále sázíme na ruční výrobu. Rukama našich zaměstnanců projde každý náš výrobek. Ručně vázané jsou třeba látkové čtverečky na uzávěrech lahví se Životabudičem. Velký důraz klademe i na obaly. Snažíme se, aby byly pěkné a poučné a každý majitel výrobku se i něco zajímavého dozvěděl. Osobní péče vtiskává našim výrobků jedineční charakter.