Základní parametry
-
Ročník
-
2018
-
Odrůda
-
Riesling
-
Barva
-
bílé
-
Země / oblast
-
Německo, Rheinhessen
-
Obsah cukru
-
polosladké - 12,1 - 45 g/L
-
Objem
-
75 cl
-
Alergeny
-
siřičitany
Vinifikace
Vinice na břidlicové půdě, sběr hroznů při velmi dobré zralosti. Klasická vinifikační metoda bílých vín, fermentace v nerezových tancích při kontrolované teplotě.
Degustace
Polosladké víno světle žluté barvy, s příjemným aroma citrusů a jablek, v chuti jemné, s dominantními ovocitými tóny, s příjemnou kyselinkou. Živé víno se středně plným tělem, s charakteristickým vjemem odrůdy jablka Granny Smith, křupavé, s příjemným dozvukem.
Kategorie: | Víno |
---|---|
Vína podle barvy: | Bílá vína |
Vína podle Země: | Německo |
Vinařské oblasti Německa: | Rheinhessen |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Malé, lokální vinařství Schmitt Soehne, zaměřené na produkci vysoce kvalitních vín, založil v roce 1919 Hilar Schmitt. Spojení mezi rodinou a pěstováním vína však mělo již v té době hluboké kořeny, sahající 200 let zpátky. Ve svých počátcích nikdo netušil, že v průběhu příštích generací bude společnost tak významně expandovat a stane se jedním z největších německých exportérů vín známých na všech kontinentech.
Na základech postavených svým otcem a díky svému odhodlání a prozíravosti, syn Hilaryho Peter Vitalis Schmitt pokračoval v rozvoji rodinného vinařství.
Třetí generace v čele s Gerdem Schmittem, který převzal vedení v roce 1958, se zasloužila o modernizaci vinařství, zvýšení výrobních a skladovacích kapacit a položila základy pro úspěšný export vín.
V roce 1984 nastoupila čtvrtá generace a funkci generálního ředitele převzal se svými nápady a vizemi Thomas Schmitt.
Během tohoto vývoje se z malého místního vinařství stal respektovaný a oceňovaný producent kvalitních německých vín, stále však fungujícím na principech rodinné tradice.
Kvalita jako výzva
Produkovat jakostní vína bylo vždy prvořadým zájmem nejenom rodiny Schmittů, ale i celého týmu pracovníků vinařství. Dokáží se tak přizpůsobovat měnícím se trhům po celém světě.
Cílem je spokojený zákazník
Péče o zákazníka a spotřebitele je prioritou. Systémy managementu jakosti, stejně jako standardy HACCP jsou nedílnou součástí výrobních postupů.
Distribuce a marketing
V současné době vlastní Schmitt Soehne dceřiné společnosti v USA, Anglii a Holandsku, které umožňují být v přímém kontaktu se zákazníky hlavních trhů a reagovat na jejich potřeby a náměty. Na ostatních trzích je distribuce realizována v úzké spolupráci s renomovanými dovozci, kteří jsou erudovanými ambasadory ve svých zemích.
To je rozhodujícím faktorem pro růst a pokračující úspěch vín Schmitt Soehne.