Syrob Grapefruit - grepový sirup 5l Kitl - velké balení
Kód: SI602Související produkty
Detailní popis produktu
Vynikající hustý sirup vyrobený z grapefruitové šťávy a grapefruitové dužniny. Obsahuje vysoký podíl ovocné složky, 100ml sirupu vyrobeno ze 104ml grepové šťávy a dužniny.
Je skvělý pro přípravu osvěžujících domácích limonád. Zalitý horkou vodou, s kardamonem a ozdobený plátkem citrónu lze vychutnat jako horký nápoj. S kvalitním ginem, ledovou tříští a sodou z něj připravíte lahodný grepový cocktail.
Složení: český cukr, grapefruitová šťáva (99%) z koncentrátu, grapefruitová dužnina (5% hm.), regulátor kyselosti: kyselina citrónová, konzervant: sorban draselný, aroma.
Ostatní informace: Podíl ovocné složky v sirupu nejméně 100% = 100ml sirupu vyrobeno ze 104ml grepové šťávy a dužniny
Dávkování: Pro přípravu domácích limonád řeďte nejlépe s kvalitní vodou v poměru 1:10, pro přípravu horkých nápojů v poměru 1:8.
Skladujte v chladu a temnu. Ovocné výtažky mohou sedimentovat, případný zákal nebo pěna nejsou na závadu a podtrhují přírodní charakter produktu. Před upotřebením protřepejte. Po otevření uchovejte v chladu a spotřebujte do 30 dnů.
Informace pro diabetiky: výrobek je možné v omezeném množství a po konzultaci s lékařem užívat diabetiky 1. i 2. typu, musí se ale započítat do denního příjmu energie.
Výrobek obsahuje ve 100 ml: energetická hodnota 1425 kJ/339 kcal, tuky <0,1g, z toho nasycené mastné kyseliny <1g, sacharidy 81g, z toho cukry 81g, bílkoviny <1g, sůl <1g.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie firmy Kitl se začala psát v roce 2005. Tehdy se nápad pomalu začal rodit v hlavě tvůrce myšlenky Jana Vokurky. Tehdy třicátník byl úspěšným Brand manažerem ve velké společnosti, ale ač měl našlápnuto k výborné kariéře, cítil, že to není ono. Stále přemýšlel o podnikání. Věděl, že když to nevyzkouší teď, neudělá to už nikdy.
V témže roce jel spolu se svou přítelkyní, dnes již manželkou, do Indonésie. Už tam hledal nápady, inspiraci. Obcházel tržiště, stánky, uličky a hledal. Inspirace se ale stále neobjevovala. Byla to nakonec jeho partnerka, která mu vnukla myšlenku vyrábět nápoje z bylinek a navíc podle regionálních receptur. Nejprve nápad zavrhl, ale postupně o něj začal více uvažovat a už po cestě z Indonésie věděl, kam se jeho podnikatelská dráha bude ubírat.
K první vyrobené dobrotě v lahvi však trvala ještě dva a půl roku dlouhá cesta. Nejprve si našel Jan Vokurka ke svému podnikání parťáky. S nápadem vyrazil za svými bývalými šéfy ze společnosti Soare sekt, Jindřichem Sobotou a Romanem Žďárským. S plánem a svou vizí je seznámil a především je jeho nápad zaujal. Právě totiž hledali, kam se dál v podnikání vrhnout, a tak přišel návrh Jana Vokurky ve správný okamžik. Protože měli všichni tři zkušenosti především s víny, rozhodli se pro výrobu bylinného vína s uklidňujícími účinky. Jenže, jak udělat, aby nebylo jen takové obyčejné? Tu se opět osvědčil nápad Vokurkovi partnerky, atak začala fáze procházení různých receptů, diskuze a teprve pak padlo rozhodnutí. Medicinální nápoje, to je to pravé!
Poctivě a ručně
První byl Kitl Šláftruňk . Hned první víkend se na jedné farmě prodalo sto lahví. Dobré znamení!
Zpočátku se vyrábělo ve skromných podmínkách, v jedné místnosti v centru Jablonce nad Nisou, kde pracovala jedna brigádnice. Postupně se rozrůstal provoz i počet produktů. Sortiment dnes kromě červeného a bílého Šláftruňku tvoří, povzbuzující Životabudič bez alkoholu, Meducínka medicinální sirup, Šumavské bylinné , Kitl Medovina a Zámečnická mast. Paletu nápojů doplňují Syroby – zázvorový, bezový, mátový, grepový, višňový a malinový . Vyráběné jsou z BIO surovin, zázvor se přiváží z Indonézie a černý bez si firma dokonce pěstuje ve vlastním sadu.
Chceme být efektivní a tak nám při výrobě pomáhá řada strojů. Přesto stále sázíme na ruční výrobu. Rukama našich zaměstnanců projde každý náš výrobek. Ručně vázané jsou třeba látkové čtverečky na uzávěrech lahví se Životabudičem. Velký důraz klademe i na obaly. Snažíme se, aby byly pěkné a poučné a každý majitel výrobku se i něco zajímavého dozvěděl. Osobní péče vtiskává našim výrobků jedineční charakter.